Benvinguts a
la meva primera publicació, del blog d'una estudiant de 4t d'ESO del Col·legi Sant Antoni Maria Claret,
de Cornellà de Llobregat, Barcelona.
Es un blog
dedicat exclusivament per l'optativa d'informàtica d'aquest curs, de l’últim
curs en aquesta escola, després d'un inoblidable període.
Dintre d'uns
mesos començaré una nova etapa a la meva vida, i espero tenir molta sort, jo ho
posaré tot de la meva part per que així sigui.
Soc una
persona molt treballadora i responsable, m’agrada portar-ho tot al dia.
Companya
dels meus companys i amiga de la gent que em demostra el mateix. Alegre,
cariñosa, divertida i moltes més qualitats hem defineixen. Tant virtuts com
defectes.
En el meu
temps lliure m’apassiona llegir histories d’amor, i anar a donar un tom per la
muntanya. Estiuejo a un poble del Pics d’Europa, d’on venen les meves arrels,
per tant quan tinc estones m’agrada anar a llocs similars a allò, ja que hem
sento especialment feliç, però he de dir que res es com allò per a mi.
Os deixo una
foto perquè us en feu una idea.
![]() |
| Lario, Castella i Lleó, Espanya. |
Lario, el nom del meu estimadíssim poble.
Espero que
us hagi agradat la meva explicació de benvinguda al blog.
Soc nova aquí, així que espero anar
progressant per fer un gran projecte.
M’acomiado
de vosaltres amb un, torneu aviat.
-Carla Álvarez Puerta-
-Carla Álvarez Puerta-


.jpeg)