dimarts, 23 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog

Benvinguts a la meva primera publicació, del blog d'una estudiant de 4t d'ESO del Col·legi Sant Antoni Maria Claret, de Cornellà de Llobregat, Barcelona.

Es un blog dedicat exclusivament per l'optativa d'informàtica d'aquest curs, de l’últim curs en aquesta escola, després d'un inoblidable període. 
Dintre d'uns mesos començaré una nova etapa a la meva vida, i espero tenir molta sort, jo ho posaré tot de la meva part per que així sigui.

Soc una persona molt treballadora i responsable, m’agrada portar-ho tot al dia.
Companya dels meus companys i amiga de la gent que em demostra el mateix. Alegre, cariñosa, divertida i moltes més qualitats hem defineixen. Tant virtuts com defectes.
L'estiu es l'estació de l'any que més m'agrada, sense excepcions...
En el meu temps lliure m’apassiona llegir histories d’amor, i anar a donar un tom per la muntanya. Estiuejo a un poble del Pics d’Europa, d’on venen les meves arrels, per tant quan tinc estones m’agrada anar a llocs similars a allò, ja que hem sento especialment feliç, però he de dir que res es com allò per a mi. 

Os deixo una foto perquè us en feu una idea.

Lario, Castella i Lleó, Espanya.

Lario, el nom del meu estimadíssim poble.

Espero que us hagi agradat la meva explicació de benvinguda al blog. 
Soc nova aquí, així que espero anar progressant per fer un gran projecte.



M’acomiado de vosaltres amb un, torneu aviat.

 -Carla Álvarez Puerta-