diumenge, 21 de desembre del 2014
dissabte, 13 de desembre del 2014
dijous, 11 de desembre del 2014
dimecres, 3 de desembre del 2014
Conte de Nadal: Compartint moments màgics.
Compartint moments.
Ens situem en una època molt nadalenca, concretament el 24 de desembre. Tota
la ciutat estava coberta de neu, esperant amb moltíssim entusiasme l’arribada
del Pare Noel aquella mateixa nit. Les cases ja estaven guarnides amb els
mitjons propis de cada membre de la família, l’arbre col·locat al seu lloc, les espelmes enceses...
Però no estava tot al seu punt, faltaven uns detalls de l’arbre i la corona d’Advent.
També els nens van haver de sortir al carrer molt abrigats, degut al fred que
feia, per posar-l’hi al ninot de neu els últims ornaments. Així gaudien els
petits que estaven plens d’il·lusió.
Compartien moments junts sota la neu, esquiant, divertint-se amb les
mascotes, passant bons moments amb els mes petits de la casa, llegint-les
contes nadalencs amb finals feliços. El Nadal els omplia de bones vibracions.
En una família de la ciutat va succeir un esdeveniment diferent a lo comú. Una
nena rossa, anomenada Elena, va aixecar-se en la màgica nit per veure un got d’aigua,
i es va trobar a en Santa Claus al seu menjador, menjant-se les galetes que
havia fet juntament amb els seus germans, aquelles galetes eren només per ell,
i sembla que li van agradar... Davant d’aquesta sorpresa de L’Elena es va
aixecar tota la família a veure’l, menys el pare... On seria? No importava,
ells es sentien molt units, el pare estava més a prop del que creien... Fins i
tot el gos va rebre bé a en Santa.
Al matí següent no deixaven de produir-se sorpreses. Finalment, un a un es
van donar els regals que el Pare Noel havia deixat sota del seu arbre de Nadal.
I a jugar!!!
El missatge d’aquest conte nadalenc tan positiu es el següent:
Gaudeix del que tens, exprimeix el màxim de moments positius del dia a dia,
qualsevol moment es bo per demostrar-li als demés que els estimes, i ara que
venen moments en família més. Molt poca
gent te la sort de poder compartir un sopar amb els seus familiars. En moltes
taules hi ha cadires buides, que no s’omplen amb res, ni amb ningú que substitueixi
als que s’han anat... Valora el que tens abans de que sigui tard.
Bones festes, i ja sabeu... A viure moments que no tornaran i a fer-los
especials!!!
dimecres, 26 de novembre del 2014
dimarts, 11 de novembre del 2014
diumenge, 2 de novembre del 2014
"És important que no tinguem por a la tecnologia"
Walter Isaacson
Walter Isaacson és
un periodista, escriptor i biògraf nord-americà que a contestat a una sèrie de
preguntes que tenen preocupades a la gent.
En la seva
entrevista a dit que el futur, estarà en mans de les persones que siguin
capaces de crear simbiosi entre l’home i l’ordinador i de la manera més simple.
Les frases més
rellevants de l’entrevista han estat:
-"És important
que no tinguem por a la tecnologia"
-"Les empreses
disposades a 'menjar-se' els seus productes innoven millor"
-"Molts dels
protagonistes de l'era digital són persones normals"
-"La història
no ha creat models a seguir de dones innovadores"
-"Ser innovador
significa crear una connexió amb la gent"
També a comentat
que actualment la tecnologia és imprescindible i que està regnant el món, per
tant quan més entenguem d’aquesta nova forma de vida, que s’està posant cada
cop més de moda, millor.
(Per obtenir més
informació podeu visitar el periòdic ‘EL PAIS’, a l’apartat de tecnologia)
dimecres, 29 d’octubre del 2014
divendres, 24 d’octubre del 2014
dimecres, 8 d’octubre del 2014
dissabte, 4 d’octubre del 2014
dimarts, 23 de setembre del 2014
Benvinguts al meu blog
Benvinguts a
la meva primera publicació, del blog d'una estudiant de 4t d'ESO del Col·legi Sant Antoni Maria Claret,
de Cornellà de Llobregat, Barcelona.
Es un blog
dedicat exclusivament per l'optativa d'informàtica d'aquest curs, de l’últim
curs en aquesta escola, després d'un inoblidable període.
Dintre d'uns
mesos començaré una nova etapa a la meva vida, i espero tenir molta sort, jo ho
posaré tot de la meva part per que així sigui.
Soc una
persona molt treballadora i responsable, m’agrada portar-ho tot al dia.
Companya
dels meus companys i amiga de la gent que em demostra el mateix. Alegre,
cariñosa, divertida i moltes més qualitats hem defineixen. Tant virtuts com
defectes.
En el meu
temps lliure m’apassiona llegir histories d’amor, i anar a donar un tom per la
muntanya. Estiuejo a un poble del Pics d’Europa, d’on venen les meves arrels,
per tant quan tinc estones m’agrada anar a llocs similars a allò, ja que hem
sento especialment feliç, però he de dir que res es com allò per a mi.
Os deixo una
foto perquè us en feu una idea.
![]() |
| Lario, Castella i Lleó, Espanya. |
Lario, el nom del meu estimadíssim poble.
Espero que
us hagi agradat la meva explicació de benvinguda al blog.
Soc nova aquí, així que espero anar
progressant per fer un gran projecte.
M’acomiado
de vosaltres amb un, torneu aviat.
-Carla Álvarez Puerta-
-Carla Álvarez Puerta-
Subscriure's a:
Missatges (Atom)










.jpeg)