diumenge, 2 de novembre del 2014

"És important que no tinguem por a la tecnologia"

Walter Isaacson

Walter Isaacson és un periodista, escriptor i biògraf nord-americà que a contestat a una sèrie de preguntes que tenen preocupades a la gent.

En la seva entrevista a dit que el futur, estarà en mans de les persones que siguin capaces de crear simbiosi entre l’home i l’ordinador i de la manera més simple.

Les frases més rellevants de l’entrevista han estat:
-"És important que no tinguem por a la tecnologia"
-"Les empreses disposades a 'menjar-se' els seus productes innoven millor"
-"Molts dels protagonistes de l'era digital són persones normals"
-"La història no ha creat models a seguir de dones innovadores"
-"Ser innovador significa crear una connexió amb la gent"

També a comentat que actualment la tecnologia és imprescindible i que està regnant el món, per tant quan més entenguem d’aquesta nova forma de vida, que s’està posant cada cop més de moda, millor.

(Per obtenir més informació podeu visitar el periòdic ‘EL PAIS’, a l’apartat de tecnologia)  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada