Compartint moments.
Ens situem en una època molt nadalenca, concretament el 24 de desembre. Tota
la ciutat estava coberta de neu, esperant amb moltíssim entusiasme l’arribada
del Pare Noel aquella mateixa nit. Les cases ja estaven guarnides amb els
mitjons propis de cada membre de la família, l’arbre col·locat al seu lloc, les espelmes enceses...
Però no estava tot al seu punt, faltaven uns detalls de l’arbre i la corona d’Advent.
També els nens van haver de sortir al carrer molt abrigats, degut al fred que
feia, per posar-l’hi al ninot de neu els últims ornaments. Així gaudien els
petits que estaven plens d’il·lusió.
Compartien moments junts sota la neu, esquiant, divertint-se amb les
mascotes, passant bons moments amb els mes petits de la casa, llegint-les
contes nadalencs amb finals feliços. El Nadal els omplia de bones vibracions.
En una família de la ciutat va succeir un esdeveniment diferent a lo comú. Una
nena rossa, anomenada Elena, va aixecar-se en la màgica nit per veure un got d’aigua,
i es va trobar a en Santa Claus al seu menjador, menjant-se les galetes que
havia fet juntament amb els seus germans, aquelles galetes eren només per ell,
i sembla que li van agradar... Davant d’aquesta sorpresa de L’Elena es va
aixecar tota la família a veure’l, menys el pare... On seria? No importava,
ells es sentien molt units, el pare estava més a prop del que creien... Fins i
tot el gos va rebre bé a en Santa.
Al matí següent no deixaven de produir-se sorpreses. Finalment, un a un es
van donar els regals que el Pare Noel havia deixat sota del seu arbre de Nadal.
I a jugar!!!
El missatge d’aquest conte nadalenc tan positiu es el següent:
Gaudeix del que tens, exprimeix el màxim de moments positius del dia a dia,
qualsevol moment es bo per demostrar-li als demés que els estimes, i ara que
venen moments en família més. Molt poca
gent te la sort de poder compartir un sopar amb els seus familiars. En moltes
taules hi ha cadires buides, que no s’omplen amb res, ni amb ningú que substitueixi
als que s’han anat... Valora el que tens abans de que sigui tard.
Bones festes, i ja sabeu... A viure moments que no tornaran i a fer-los
especials!!!


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada